محافظ تشک 180*220

محافظ-تشک-180-در-220

تشک یکی از مهم ترین کالا های خواب می باشد و داشت محافظ تشک برای آن یکی از واجبات است. کیفیت تشک با کیفیت خواب شما رابطه مستقیمی دارد. بنابراین برای داشتن یک خواب خوب و با کیفیت باید یک تشک با کیفیت و تمیز داشته باشیم. ممکن است این اتفاق برای شما افتاد باشد که چیزی روی تشک شما بریزد و سبب لکه و آلودگی شده باشد. تمیز کردن لکه ها و شست و شو تشک کار بسیار دشواری است. بنابراین باید از یک محافظ تشک ضدآب استفاده کنید تا از کثیف شدن تشک اصلی جلوگیری شود.

در هنگام خرید محافظ تشک باید نکاتی را در نظر بگیرید. محافظ تشک 180*220 یک محافظ تشک مناسب برای دو نفر می باشد. قیمت محافظ تشک بسته به نوع و ویژگی های آن متفاوت می باشد و قبل خرید باید تمام ویژگی های آن را با دقت مطالعه کنید. کاور تشک دارای انواع مختلفی می باشد، که در ادامه به بهترین مارک محافظ تشک و اینکه محافظ تشک از کجا بخریم اشاره خواهد شد.

شما می توانید انواع محافظ تشک دو نفره با سایز 220 در 180 و انواع محافظ تشک یک نفره از سایت فروشگاهی ورناهوم خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت انواع محافظ تشک به سایت محافظ تشک ضد آب ورناهوم سر بزنید.

محافظ تشک چیست؟

محافظ تشک نوعی کاور محافظ می باشد که بر روی تشک اصلی قرار می گیرد. این کاور از نفوذ آلودگی ها به تشک اصلی جلوگیری می کند. همچنین سبب می شود تا تشک شما سالم بماند و در کوتاه مدت دچار آسیب نشود. محافظ ها طوری طراحی شده اند که دارای قسمتی توری شکل هستند و از تعریق بدن جلو گیری می کنند. جنس محافظ تشک باید با کیفیت و مرغوب باشد تا از بروز حساسیت های پوستی و مشکلات این چنینی جلوگیری کند. نظافت و بهداشت کالای خواب بسیار حائز اهمیت می باشد از همین خرید و استفاده از محافظ تشک بسیار تاکید می شود. گاهی اوقات خوشخواب ها دچار آسیب می شوند و به پوست افراد آسیب می زنند؛ استفاده از محافظ تشک از ایجاد این آسیب ها جلوگیری می کند.

 

محافظ-تشک-چیست؟

 

انواع محافظ تشک

تنوع جنس محافظ های تشک بسیار بالا می باشد. هر یک از این محافظ ها دارای ویژگی هایی هستند. شما می توانید پس از بررسی ویژگی های هر کدام مناسب ترین نوع آنها را خریداری نمایید. در این بخش به معرفی سه نمونه از بهترین محافظ تشک ها خواهیم پرداخت.

محافظ تشک پنبه ای

کاور تشک پنبه ای از متریال طبیعی و ارگانیک به وجود آمده است و همین ویژگی آن سبب شده تا به عنوان یک محافظ تشک ضد حساسیت شناخته شود. در تهیه این محافظ تشک از هیچگونه ترکیب شیمایی استفاده نشده است و اگر شما جز افرادی هستید که پوست حساسی دارید می توانید با خیال راحت از این نوع محافظ تشک استفاده کنید.

 

محافظ-تشک-پنبه-ای

 

محافظ تشک بامبو

اگر به دنبال یک نوع محافظ تشک هستید که حس آرامش و راحتی را به شما انتقال دهد، بهترین گزینه محافظ تشک بامبو می باشد. بامبو دارای خواص آرامش بخشی می باشد که حس خوب را در هنگام استراحت به شما انتقال می دهد. این نمونه ضد حساسیت و ضد آب می باشد؛ همچنین از رشد باکتری ها جلوگیری می کند.

محافظ تشک پلی استر

محافظ تشک از جنس پلی استر یک نمونه محافظ تشک با کیفیت می باشد که دوام بسیار بالایی دارد. شست و شو این کاور بسیار آسان می باشد و به سرعت خشک می شود. نکته ای که وجود دارد این است که این محافظ تشک ضد آب نیست اما به سرعت خشک می شود.

محافظ تشک 180*220 چیست؟

محافظ تشک ها در ابعاد و سایز های متنوعی تهیه و تولید می شوند، که هر کدام مناسب گروه سنی خاصی می باشد. در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که محافظ را برای چه گروه سنی و با چه ابعادی می خواهید. محافظ تشک 180*220 یک کاور و یا محافظ تشک دونفره می باشد. لازم به ذکر است که محافظ تشک دو نفره در ابعاد دیگری همچون 140*200، 160*200، 180*200 نیز تهیه و تولید می شوند.

بهترین مارک محافظ تشک

همانطور که گفته شد محافظ تشک یک کاور می باشد که بر روی تشک شما قرار می گیرد. بنابراین، این محافظ ها زمان زیاد را با پوست شما در ارتباط هستند. کاور تشک باید دارای جنسی باشد که به پوست شما آسیب نزند و دچار بروز حساسیت نشود. اما بهترین مارک محافظ تشک کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم برند های بسیاری هستند که در زمینه تولید نحافظ تشک فعالیت می کنند و دارای محصولات درجه یکی هستند. یکی از بهترین مارک های محافظ تشک ضد آب ورنا هوم می باشد. شرکت ورنا هوم دارای تنوع بالایی از جنس، طرح و رنگ محافظ تشک است و کاور تشک تولید این شرکت به عنوان بهترین محافظ تشک نیز شناخته می شود.

محافظ تشک از کجا بخرم؟

خرید محافظ تشک یکی از مهم ترین خرید ها برای کالای خواب می باشد. امروزه تنوع بالایی از این محصول وجود دارد و امکان خرید حضوری و اینترنتی برای مشتریان فراهم می باشد. اما باید به این نکته توجه کنید که یک محافظ تشک خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ محافظ تشکی که انتخاب می کنید باید علاوه بر زیبایی دارای ویژگی هایی مثل ضدآب بودن، ضدحساسیت، لطافت پارچه، کیفیت بالا و … نیز باشد. داشتن تمام این ویژگی ها ثابت می کند که کاور تشکی که انتخاب کردید مناسب و ایدآل است.

قیمت محافظ تشک 180*220

همانطور که گفته شد محافظ تشک 180*220 دارای تنوع بالایی از طرح و رنگ می باشد. جنس پارچه این محافظ ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد و این می تواند یکی از عوامل تفاوت قیمت بین محافظ تشک ها باشد. ویژگی های این محصول در نمونه های مختلف نیز با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال محافظ تشک دونفره نیز در ابعاد متفاوتی تولید می شوند و این تفاوت سایز نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گزار بر قیمت این محصول می باشد. قبل از خرید حتما تمام ویژگی های محصول را چک کنید تا مطمعن شوید که این محصول متناسب با نیاز های شما است.

 

قیمت-محافظ-تشک-180در220

 

کلام آخر

محافظ تشک 180*220 یک نمونه کاور تشک دو نفره می باشد. محافظ تشک یک محافظ برای تشک و خوش خواب شما است که از نفوذ آلودگی ها به تشک خودداری می کند. این محافظ ها در ابعاد، طرح و رنگ، جنس پارچه متنوعی تولید می شوند. کیفیت خواب شما با کیفیت کالای خواب رابطه مستقیمی دارد. پس کیفیت و بهداشت کالای خواب بسیار حائز اهمیت می باشد. در خرید محافظ تشک باید بسیار دقت شود و تمام ویژگی های محصول با دقت بررسی شود. بهترین نوع محافظ تشک نمونه ای است که از قابلیت ضدآب و ضد حساسیت برخوردار باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

مقالات مرتبط

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. لطفاً reload the page.

مژده
ارسال محصولات ورناهوم رایگان شد!