پتو تک نفره نوجوان

پتو-تک-نفره-نوجوان

امروزه تنوع طرح و رنگ پتو بسیار افزایش یافته است. پتو تک نفره نوجوان یکی از پر فروش ترین محصولات می باشد. این پتو ها دارای انواع مختلفی همچون طرح دار و ساده می باشند. پتو ها نیز باید دارای ویژگی هایی باشند؛ به طور مثال باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در اثر شست و شو دچار مشکل نشوند. این محصول دارای ابعاد استانداردی می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پتو مسافرتی نمونه ای از پتو ها می باشد که بسیار کاربردی بوده و در سفر ها بسیار مورد نیاز است. پتو مسافرتی یک نفره نیز یکی از محبوب ترین کالا های خواب برای گردشگران می باشد و پتو مسافرتی دونفره نیز نمونه ای دیگری است که در فصول گرم سال نیزکاربرد دارد. جهت استعلام محافظ تشک ضد آب می توانید به سایت کالای خواب ورناهوم نیز مراجعه کنید.

فهرست مطالب

  • ویژگی های پتو تک نفره نوجوان
  • ابعاد استاندارد پتو تک نفره نوجوان
  • بهترین برند پتو نوجوان
  • انواع پتو نوجوان از نظر جنس
  • پتو پنبه ای
  • پتو پشم شیشه
  • پتو پشمی
  • پتو ژله ای
  • پتو ارگانیک
  • قیمت پتو تک نفره نوجوان
  • کلام پایانی

ویژگی های پتو تک نفره نوجوان

کالای خواب از مهم ترین محصولات هنگام خواب می باشد. کیفیت کالای خواب با کیفیت خواب شما رابطه مستقیم دارد. همانطور که گفته شد تنوع بالایی از پتو تک نفره در بازار موجود می باشد. اما یک پتو خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد. پتو تک نفره باید دارای ابعاد استاندارد و مناسب باشد. همچنین باید از نرمی و لطافت کافی برخوردار باشد تا فرد در هنگام خواب احساس راحتی داشته باشد. جنس پتو نوجوان نیز یکی از مهم ترین ویژگی های پتو می باشد. جنس پتو باید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد. ضد حساسیت باشد تا افرادی که دارای پوست حساسی هستند بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین کیفت پتو باید طوری باشد که پس از استفاده و شستشو در کوتاه مدت دچار آسیب پارگی و بی رنگ و رویی نشود.

 

ویژگی-های-پتو-تک-نفره-نوجوان

 

ابعاد استاندارد پتو تک نفره نوجوان

همانطور که میدانید پتو ها در سایز ها و انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. پتو های تک نفره، پتو های دونفره، پتو نوزاد، پتو کودک و پتو نوجوان؛ هرکدام از این موارد دارای ابعاد استانداردی می باشند. این ابعاد بسیار مهم و حائز اهمیت هستند. یک پتو با ابعاد استاندارد باید بتواند سطح تخت و تشک را به خوبی پوشش دهد. معمولا پتو های تک نفره نوجوان در ابعاد 220*160، 220*180، 230*190، 210*150 نیز تولید و عرضه می شوند. پتو انتخاب شده علاوه بر داشتن ابعاد استاندارد باید گرمای مورد نیاز شما را تامین کند. همچنین شستشو آسانی نیز داشته باشد.از پتو های نوجوان به عنوان پتو مهمان نیز استفاده می شود.

 

ابعاد-استاندارد-پتو-تک-نفره-نوجوان

 

بهترین برند پتو نوجوان

در هنگام خرید یکی از نکاتی که بسیار مهم می باشد برند و مارک پتو است. سعی کنید همیشه از برند های معتبر و با اصالت خرید کنید؛ چرا که با خرید از این برند ها کیفیت محصول خریداری شده تضمین خواهد شد. شرکت ها و برند های بسیاری در زمینه تولید پتو تک نفره نوجوان فعالیت دارند. شاید برای شما سوال باشد که بهترین برند پتو نوجوان کدام است؟ در ادامه برخی از بهترین برند های پتو را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

  • پتو برند گلباف
  • پتوبرند افرا
  • پتو برند نرمینه
  • پتو برند تیسا
  • پتو برند خوشخواب
  • پتو برند تاچ

انواع پتو نوجوان از نظر جنس

پتو های تک نفره نوجوان معمولا برای گروه سنی 12 سال به بالا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این پتو ها از نظر جنس دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام دارای ویژگی ها و مزیت های خاصی هستند.

 

انواع-پتو-نوجوان-از-نظر-جنس

 

پتو پنبه ای

پتو پنبه ای یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین پتو ها به شمار می آید. این محصول بسیار نرم و لطیف می باشد و می تواند گرمای مورد نیاز شما را به خوبی فراهم کند.

پتو پشم شیشه

اگر شما جز افرادی هستید که به سرما حساس هستند و به اصطلاح سرمایی هستید؛ این پتو مناسب شما می باشد. چرا که می تواند به خوبی گرمای زیادی را ذخیره و شما را گرم نگه دارد. علاوه برآن این پتو وزن بسیار سبکی دارد.

پتو پشمی

این پتو نیز دارای ضخامت بسیاری است و در مناطق سرد سیر بسیار مورد توجه قرار میگیرد و دارای محبوبیت بسیاری است.

پتو ژله ای

پتو های ژله ای بافت بسیار نرمی دارند و وزن آن بسیار مناسب و سبک می باشد. پتو های ژله ای را می توان در چهار فصل سال استفاده کرد. از پتو های ژله ای می توانید به عنوان یک پتو مسافرتی خوب و سبک نیز استفاده کنید.

 

پتو-ژله-ای

 

پتو ارگانیک

اگر شما جز افرادی هستید که پوست بسیار حساسی دارید. پتو ارگانیک یک گزینه مناسب برای شما می باشد. در متریال این محصول از الیاف طبیعی استفاده می شود و هیچگونه الیاف مصنوعی در آن وجود ندارد.

قیمت پتو تک نفره نوجوان

همانطور که گفته شد پتو های نوجوان دارای ویژگی ها، برندها و جنس های مختلفی می باشد. این تنوع در پتو ها یعنی قیمت هر نمونه با نمونه دیگر متفاوت می باشد و عواملی مثل سایز و ابعاد پتو، جنس پتو، برند و شرکت تولید کننده پتو نیز در قیمت آن تاثیر گذار است. پتو های تک نفره را می توان به عنوان پتو مهمان نیز استفاده نمود. مجموعه … با دارا بودن بهترین کالای خواب می تواند یک گزینه مناسب برای خرید پتو ها می باشد.

 

قیمت-پتو-تک-نفره-نوجوان

 

کلام پایانی

پتو تک نفره نوجوان یکی از مهم ترین کالا های خواب نیز می باشد. این پتو ها دارای تنوع بالایی از طرح و رنگ می باشند. اما نکته ای که باید به آن بسیار توجه شود ویژگی های پتو انتخاب شده می باشد. یک پتوی مناسب باید دارای ابعاد استاندارد، کیفیت مطلوب، قابلیت شست و شو آسان، طرح و رنگ زیبا، جنس درجه یک و وزن مناسب باشد. همچنین سعی کنید از پتو های ضد حساسیت با الیاف طبیعی استفاده کنید تا در بلند مدت پوست شما دچار حساسیت نشود.

به این مطلب امتیاز دهید

مقالات مرتبط

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. لطفاً reload the page.

مژده
ارسال محصولات ورناهوم رایگان شد!