نکات مهم در خرید روبالشتی

نکات مهم در خرید روبالشتی

به طور  کلی، بالشت یکی از مهم ترین لوازم خواب به حساب می آید که باید در انتخاب آن حساسیت به خرج داد. چرا که، حدود یک سوم از زندگی ما صرف خواب میشود و بر گردن و ستون فقرات ما تاثیر میگذارد.

در طول شبانه روز، پوست سر و صورت ما بسیار با بالشت‌ها سر و کار دارد و باعث کثیقی بالشت میشود که این کثیفی بر روی پوست و موی ما تاثیر میگذارد و باید به درستی از آن مراقبت کرد.

خرید روبالشتی با کیفیت و راحت نیز تاثیر بسزایی در کیفیت خواب ما دارد. با این حال، عده ای از افراد هستند که، در خرید وسایل ضروری اتاق خواب مانند روبالشتی، تامل زیاد نمیکنند. در حالی که در طولانی مدت تاثیر انتخاب نادرست لوازم شخصی را خواهید دید.

خرید روبالشتی با کیفیت، نه تنها زیبایی اتاق خواب شما را به ارمغان می آورد، بلکه راحتی و محافظت را هم برای بالش و هم برای پوست شما فراهم میکند. حال که متوجه اهمیت رو بالشتی شدید، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم در خرید روبالشتی را مطرح کنیم تا یک خرید درست و هوشمندانه از ورناهوم داشته باشید.

روبالشتی چیست؟

روبالشتی درواقع یک محافظ بالش به حساب می آید که، روی بالش کشیده میشود و از هرگونه آلودگی و کثیفی به بافت های داخلی جلوگیری میکند و فقط روبالشتی کثیف میشود که میتوان آن را با شستشوی به حالت اولیه خود برگرداند.

علاوه بر اینکه، از گرد وغبار و کثیفی ها در امان میمانید، یک لطافت آرامش بخش و جذاب را نیز تجربه خواهید کرد. رو بالشتی ها در سلامت و مراقبت از پوست نقش بسزایی دارند و باید بعد از مدتی استفاده تعویض شوند.

روبالشتی انواع مختلفی دارد از ابریشم، ساتن گرفته تا پنبه که نوع انتخابی شما به عوامل متعددی بستگی دارد. اگر به این فکر می کنید که چگونه یک روبالشتی با کیفیت را تهیه کنید، جای درستی آمده اید، شما می توانید برای خرید روبالشتی با کیفت و جنس مرغوب با مناسب ترین قیمت از سایت ورنا هوم سفارش خود را تکمیل نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ارتباط بگیرید: 02166418078

 

نکات مهم در خرید روبالشتی
نکات مهم در خرید روبالشتی

انواع روبالشتی ها

برای خرید روبالشتی با کیفیت، مدل ها و جنس های متنوعی موجود است که شما با توجه به نیاز و سلیقه تان میتوانید روبالشتی دلخواه را خریداری کنید و یک خواب پر از آرامش را تجربه کنید.

در ادامه همراه باشید تا جنس های پر استفاده را به شما معرفی کنیم:

روبالشتی نخی

بهتر است از این مدل روبالشتی در فصل گرما استفاده کنید چرا که، خنکی را برای شما به ارمغان می آورد و دیگر حس عرق سوزی در فصل گرما را نخواهید داشت.

روبالشتی ابریشمی

یک روبالشتی شیک وجذاب که جزء گران ترین روبالشتی ها به حساب می آید. همچنین، نگه داری آن نیز دشوار است و باید شستشوی خاصی را داشته باشد و لکه  ها به سختی از روی آن پاک میشود.

روبالشتی پلی استر

این مدل روبالشتی، جنس پلاستیکی دارد و برای استفاده طولانی مدت، پیشنهاد نمیشود چرا که سریع، سرتان عرق میکند و حس خوبی به شما دست نمیدهد و فقط برای استفاده کوتاه مدت مناسب میباشد.

روبالشتی مخملی

این مدل روبالشتی با اینکه هزینه به نسبت زیادی دارد، اما مورد استقبال تمامی مشتریان قرار میگیرد. زیرا، به راحتی شستشو میشود و ماندگاری زیادی دارد.

این مدل پارچه بسیار براق است و با اشرافیت ارتباط دارد. عده ای از مشتریان فکر میکنند که این مدل پارچه  برای فصل های زمستان فقط مناسب است. در حالی که، اگر جنس آن از مواد طبیعی باشد، در تمام فصول سال کاربرد دارد.

روبالشتی پنبه

این مدل پارچه بسیار طبیعی است و لطافت و نرمی خاصی را دارد و یک خواب خوب را برای شما تضمین میکند. بدون اینکه به فصل توجه  کنید میتوانید این روبالشی را انتخاب کنید، چون در فصل زمستان گرم و در فصل تابستون خنکی را به شما به ارمغان می آورد.

روبالشتی ساتن

اگر به دنبال حس راحتی در خواب هستید، روبالشتی ساتن گزینه مناسبی است. این مدل پارچه بسیار محبوب است و مزایای زیادی را به همراه دارد. مانند ابریشم براق است و خنک میماند که برای هر فصلی مناسب است.

در اینجا, علاوه بر اینکه میتوانید روبالشتی های متنوعی در طیف گسترده پیدا کنید، روبالشتی هایی در اندازه های مختلف نیز میتوانید سفارش دهید.

 

نکات مهم در خرید روبالشتی
نکات مهم در خرید روبالشتی

بهترین جنس برای خرید روبالشتی با کیفیت

برای خرید روبالشتی، بهترین گزینه نخی میباشد. بافت پنبه ای و صاف آن، باعث میشود سر به راحتی حرکت کند و اصطکاک آن که باعث چین و چروک، وز شدن مو و شکستگی میشود را کاهش میدهد.همچنین، جذب کمتری نیز دارد و باعث مرطوب شدن پوست میشود و در عین حال خطر آکنه را کاهش میدهد.

بسیاری از افراد، روبالشتی نخ پنبه را برای خواب و زیبایی خود ضروری میدانند. مزایای ادعا شده آن شامل، خواص ضد پیری، مقاومت در برابر آلرژی و کاهش آسیب به مو است.

به طور کلی؛ اگر به جوش های روی صورت، تمیزی مو و چین و چروک های صورت، حساس هستید، بی شک، نخ بهترین گزینه میباشد که ماندگاری بالایی نیز دارد.

هنگام خرید روبالشتی با کیفیت، چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟

برای اینکه بتوانید یک خرید باکیفیت از روبالشتی را داشته باشید، باید یک سری نکات را در نظر بگیرید، تا علاوه بر خواب راحت، حداقل تا یک سال از خرید مجدد روبالشتی بی نیاز شوید.

تمامی موارد بسته به سلیقه شما میباشد که آیا روبالشتی نرم و خنک و یا گرم با جنس های نخی، کتان، ساتن و… میخواهید و در خرید تمامی آن ها باید معیارهایی نظیر: الیاف،بافت و دیگرموارد… را در نظر بگیرید.

الیاف روبالشتی: تمامی کالاهای نرم، توجه ویژه ای به الیاف دارد که نخ پنبه، میکرو فایبر و دیگرموارد از این گزینه ها میباشد.

جنس روبالشتی: علاوه بر اینکه به لطافت پارچه باید توجه کرد، به حساسیت زا بودن آن نیز باید توجه ویژه ای کرد. چرا که، برخی از جنس ها به پوست آسیب میرسانند و حساسیت زا هستند. مانند: ابریشم که با وجود مزایاهای زیاد، حساسیت هایی را نیز به همراه دارد.

ماندگاری روبالشتی: روبالشتی مورد نظر حداقل باید تا 2سال دوام داشته باشد. تا هزینه های پی در پی برای روبالشتی ندهیم. پس مدلی را انتخاب کنید که دوام و ماندگاری  بالایی داشته باشد.

چروکی روبالشتی: جنس پارچه به گونه ای باشد که پس از شستشوی، چروک نشود. پارچه هایی با جنس نخ پنبه، خیلی کم چروک میشوند اما پارچه های کتان، در هر شستشوی چروک میشوند.

نتیجه گیری

روبالشتی، ملحفه و دیگر موارد چیزی بیش از یک اکسسوری است. آن‌ها محافظت، سبک و راحتی را به شما ارائه می دهند. به شرط آن که به نکات مهم در خرید روبالشتی، توجه کنید و در خرید آن وسواس به خرج دهید. همچنین، برای خرید یک روبالشتی با کیفیت میتوانید روی ما حساب باز کنید و یک جنس خوب تحویل بگیرید.

سوالات متداول

برای خرید روبالشتی با کیفیت چه قدر باید هزینه کنم؟

شما می توانید از ورنا هوم روبالشتی را بین 300 تا 400 تهیه نمایید.

چه روبالشتی برای موهای فر مناسب است؟

برای موهای فرروبالشتی ساتن را پیشنهاد میدهم چرا که موها را وز نمیکند.

ویژگی یک روبالشتی خوب چه می باشد؟

روبالشتی با کیفیت باید نرم باشد، همچنین بعد از شست شوی چروک و زبر نشود و رنگ اصلی خود را از دست ندهد.

به این مطلب امتیاز دهید

مقالات مرتبط

Related Articles

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. لطفاً reload the page.

مژده
ارسال محصولات ورناهوم رایگان شد!