خرید ملحفه نیم ست

نیم ست ملحفه و روبالشتی

خرید ملحفه روتختی

خواب مناسب یکی از اصلی ترین عواملی است که در شادابی و سرحالی افراد تاثیر دارد؛ یک خواب خوب می تواند شما را آماده ی انجام امور روزمره کند. وجود یک ملحفه خوب و با کیفیت می تواند در داشتن یک خواب خوب شما را همراهی کند. ملحفه جز مهم ترین کالا های خواب محسوب می شود؛ که کیفیت، جنس و قیمت آن برای خریداران مهم است. معمولا افراد به دنبال یک ملحفه ارزان قیمت و جنس خوب هستند که علاوه بر کیفیت و عمر مفید بتواند زیبایی هم به اتاق خواب آنها ببخشد.

زمانی که قصد خرید یک ملحفه نیم ست را دارید باید به یکسری از عوامل توجه کنید؛ به عنوان مثال برای انتخاب جنس ملحفه باید توجه کنید که به آن حساسیت نداشته باشید و کیفیت خوبی داشته باشد چرا که یک ملحفه بی کیفیت عمر کوتاهی دارد و شما ناچار به تعویض آن خواهید شد و این یک هزینه اضافی برای شما به بار می آورد. همچنین ملحفه ها معمولا نیاز به شستشو زیادی دارند و دوخت نا مناسب و جنس نا مرغوب باعث کوتاه شدن عمر آنها می شود. ملحفه ها نیز دارای انواع طرح و رنگ هستند و با ابعاد مختلف در بازار عرضه می شوند. البته امروزه خرید آنلاین ملحفه رو تختی به راحتی از طریق سایت ورناهوم امکان پذیر است همچنین نیم ست ملحفه روبالشتی ورناهوم دارای 4 رنگبندی و سایز بندی می باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره تماس بگیرید 02166418078

 

نیم ست ملحفه و روبالشتی
نیم ست ملحفه و روبالشتی

انواع جنس های ملحفه نیم ست

  • ملحفه پنبه ای

ملحفه پنبه ای یکی از انواع جنس ملحفه است که می توانید آن را خریداری نمایید. این جنس بسیار نرم و لطیف است و افراد زیادی این جنس را به سایرین ترجیح می دهند و دلیل آن هم این است که کیفیت و عمر طولانی دارد. درصد زیادی از این پارچه نخ ویسکوز یا پنبه است. همچنین از قیمت مناسبی برخوردار است. که می توان گفت یکی از بهترین نوع این ملحفه می باشد.

  • ملحفه ساتن ابریشم

این نوع ملحفه در دسته شیک ترین ملحفه ها قرار می گیرد و جنس فوق العاده لطیفی دارد. دلیل لطافت آن نیز متریال طبیعی و درجه یک آن است. با انتخاب این گزینه می توانید دکوراسیون اتاق خواب خود را شیک تر کنید البته قیمت این نوع از سایرین بیشتر است اما کیفیت آن نیز عالی و درجه یک است.

  • ملحفه کتان

ملحفه کتان با اینکه بسیار مقاوم است اما نرم و لطیف بوده و طرفداران خاص خود را دارد. اما باید گفت که این نوع علاوه بر مقاومت و لطافتی که دارد یک مشکل دارد و آن این است که خیلی زود چروک می شود. بعضی افراد نیز به این نوع پارچه حساسیت دارند و نمی توانند استفاده کنند پس قبل از خرید حتما مطمئن شوید که به این نوع پارچه حساسیت نداشته باشید.

  • ملحفه لنین

ملحفه نیم ست از جنس لنین یکی از محبوب ترین ملحفه ها است و دلیل این محبوبیت وجود الیاف طبیعی در آن است. از این نوع جنس بیشتر در فصول بهار و تابستان استفاده می شود. این نمونه کیفیت بی نظیری دارد و می تواند یک گزینه خوب و مناسب برای شما باشد.

نکات مهم در نگهداری از ملحفه نیم ست نخ پنبه

پس از اینکه ملحفه مورد نظر خود را انتخاب کردید و آن را خریداری نمودید؛ نوبت آن است که نکات مهم درباره نگهداری آن را بدانید و رعایت کنید. سعی کنید ملحفه نیم ست خود را با آب سرد بشویید تا تغییر سایز در آن مشاهده نکنید یا اگر از جنس مخصوصی است آن را به خشک شویی ببرید. سعی کنید همیشه در زمان مشخصی ملحفه های خود را بشویید زیرا تماس زیاد بدن و تعریق زیاد باعث کثیف شدن ملحفه می شود .

تخت خود را همیشه مرتب نگهدارید تا از چروک شدن آن جلوگیری کنید و ملحفه شما در زمان کوتاه زیبایی خود را از دست ندهد. از خوردن غذا یا خوراکی روی تخت جدا خوداری نمایید و به کودکان اجازه ندهید تا روی تخت و ملحفه بازی کنند زیرا سبب کهنگی و کثیف شدن آن می شود. در صورتی که می خواهید ملحفه خود را در کمد یا مکان این چنینی قرار دهید هرگز آن را در کیسه پلاستیکی قرار ندهید زیرا راه تنفس و هوا بسته می شود و شرایط را برای رشد باکتری ها آماده می کنید.

همه افراد داشتن ملحفه تمیز را دوست دارند و با رعایت موارد گفته شده در این مقاله می توانید یک ملحفه تمیز و زیبا با عمر طولانی داشته باشید. علاوه بر اینها ملحفه در زیبایی اتاق خواب نقش بسزایی دارد و با نگهداری درست شما زیبایی اتاق خواب و تخت خود را حفظ می کنید و این باعث ایجاد حس خوب در شما نیز می شود.

نتیجه

همانطور که در بالا گفته شد خرید ملحفه یکی از اموری است که باید در آن دقت و توجه داشت؛ چرا که انتخاب یک ملحفه بی کیفیت سبب کهنه شدن درکوتاه مدت شده و شما ناچار به خرید مجدد می شوید و یک هزینه اضافه برای شما است. علاوه بر آن زیبایی اتاق و تخت شما را نغض می کند؛ حتی در انتخاب جنس آن باید دقت کرد چرا که جنس نامناسب علاوه بر بی کیفیتی می تواند حساسیت زا باشد پس به موارد گفته شده توجه ویژه کنید تا درچار مشکل نشوید. انواع جنس محلفه نیز گفته شد که بهترین و پر فروش ترین آنها ملحفه های پنبه ای است؛ چرا که علاوه بر جنس نرم لطیفی که دارد از کیفیت درجه یکی هم برخوردار است.

سوالات متداول

در هنگام خرید ملحفه نیم ست به چه عواملی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید ملحفه نیم ست توجه به عواملی همچون جنس، طرح و رنگ، کیفیت ضروری است، همچنین اگر به جنس خاصی حساسیت دارید از خرید آن خود داری فرمایید.

آیا می توان به صورت آنلاین ملحفه نیم ست خرید؟

بله شما می توانید از سایت ورناهوم ملحفه مورد نیاز خود را با جنس و کیفیت عالی همراه با رنگبندی خریداری نمایید.

کدام جنس ملحفه در فصل های گرم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد؟

ملحفه های پنبه ای و لنین بیشتر در فصل های گرم مثل بهار و تابستان استفاده می شود

5/5 - (12 امتیاز)

مقالات مرتبط

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. لطفاً reload the page.

مژده
ارسال محصولات ورناهوم رایگان شد!