جدیدترین مدل پتو نوزادی

جدیدترین-مدل-پتو-نوزادی

پتو نوزادی جز مهم ترین و کاربردی ترین وسایل نوزاد است؛ که در همان روز های ابتدایی تولد نوزاد نیز بسیار کاربرد دارد. برای هر مادری آرامش و راحت بودن نوزادش در الویت قرار دارد. پس پتوی انتخابی باید دارای ویژگی هایی باشد که آرامش و احساس راحتی را برای نوزاد تامین کند. امروزه پتو های دخترانه و پسرانه با ظاهری جذاب در بازار عرضه می شوند؛ اما باید بدانید که تنها زیبایی یک پتو مهم نیست. جدیدترین مدل پتو نوزادی 1403 با بهترین جنس مناسب نوزاد کدام است؟

پتو نوزادی باید مثل پتو مسافرتی سبک و راحت باشد، طوری که مادر برای حمل و جابه جایی آن دچار مشکل نشود. و در کنار سایر ویژگی ها باید ظاهر زیبایی داشته باشد و گرمای کافی را برای نوزاد فراهم کند. برای خرید پتوی نوزادی باید به دنبال جدیدتر مدل پتو نوزادی باشید، که تمام ویژگی های یک پتوی نوزادی خوب را در خود جای داده باشد. فروشگاه ورناهوم مدل جدید پتو سوپر ولوت یک نفره و محافظ تشک نوزاد و انواع پتو مسافرتی یک نفره و همچنین پتو مسافرتی دو نفره تنفس پذیر باکیفیت بالا را دارد.

تلفن: 021-66418078

ویژگی های یک پتو نوزادی خوب

برای اینکه پوست نوزاد شما دچار مشکل نشود و حساسیت های پوستی ناشی از پتو شما نگران نکند بهتر است به نکات زیر در هنگام خرید آنلاین پتو نوزادی توجه داشته باشید.

 

ویژگی-های-یک-پتو-نوزادی-خوب

جنس پتو نوزادی

اولین مسئله ای که در مورد خرید پتوی نوزادی باید به آن توجه کنید، جنس پتوی نوزادی نیز می باشد. چرا که نوزاد دارای پوست لطیف و حساسی می باشد و جنس پتو باید طوری باشد، که پوست لطیف نوزاد دچار آسیب نشود و او احساس ناراحتی نکند.

 پیشنهاد ما پتوهایی با الیاف طبیعی می باشد. پتوهایی که جنس الیاف آن ها طبیعی است، دارای قابلیت تنفس هستند. این ویژگی سبب می شود که اگر پتو روی صورت نوزاد قرار گرفت خطری آن را تحدید نکند. درهنگام خرید پتو نوزادی باید به این نکته هم توجه کنید که پتو را برای چه فصلی می خواهید. اگر کودک شما متولد فصول گرم تر می باشد؛ پتوی انتخابی شما باید نازک تر باشد تا گرمای زیاد کودک را ناراحت نکند. همچنین اگر نوزاد شما در فصل هایی متولد شده است که هوا سرد می باشد، باید پتویی برای او انتخاب کنید که گرمای کافی را برای نوزاد فراهم کند.

 

جنس-پتو-نوزادی

قابلیت شستشو پتو نوزادی

پتو نوزادی باید دارای قابلیت شستشو آسان باشد. چرا که این پتو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد؛ و باید مرتب شسته شود تا کودک شما از انواع باکتری ها و ویروس ها در امان باشد. برخی از پتو ها را نمی توان در ماشین لباسشویی شست، پس در زمان خرید پتونوزادی حتما به این نکته توجه کنید. کیفیت پتوی انتخابی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که پس از شستشو ظاهر خود را حفظ کرده و در کوتاه مدت دچار آسیب نشود.

ابعاد پتو نوزاد

در هنگام خرید پتو نوزاد باید به ابعاد آن دقت کنید. ابعاد پتو های نوزادی با توجه به سن نوزاد متفاوت می باشد. به طور کلی پتو نوزاد باید در ابعادی باشد که در صورت نیاز بتوان از آن به عنوان زیر انداز نوزاد هم استفاده کرد.

طرح و رنگ پتو

امروزه پتو های نوزادی با تنوع بالایی از طرح و رنگ در بازار عرضه می شوند. در هنگام خرید بعد از برسی تمام ویژگی های یک پتو نوزادی خوب، نوبت به بررسی ظاهر پتو می رسد. پتو انتخابی شما باید ظاهری زیبا و شیک داشته باشد. سعی کنید رنگ های ملایم را انتخاب کنید؛ چرا که علاوه بر زیبایی برای نوزاد آرامش بخش می باشند.

یک نکته که باید بسیار به آن توجه شود این است که، پتو هایی که روی آنها با وسایل تزیین همچون مروارید کارشده است از نظر زیبایی در سطح بالایی قرار دارند. اما ممکن است به کودک شما آسیب بزنند؛ پس سعی کنید در انتخاب پتو نوزاد این موارد را بررسی کرده تا کودک دچار آسیب نشود.

چه جنس پتویی برای نوزاد مناسب است؟

پتو نوزادی در طرح و رنگ و همچنین جنس های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. هرکدام از این موارد دارای ویژگی هایی هستند و معایب و مزایایی دارند. که شما باید در هنگام خرید به تمام نکات دقت کنید تا بتوانید یک پتوی مناسب برای کودک خود خریداری کنید. البته این که شما در چه فصولی می خواهید از پتو نوزادی استفاده کنید؛ اهمیت زیادی در انتخاب جنس پتو دارد و باید پتو انتخاب شده ویژگی های مورد نیاز شما و کودک را داشته باشد.

چه-جنس-پتویی-برای-نوزاد-مناسب-است؟

پتو پنبه ای نوزاد

یکی از مناسب ترین پتو ها برای نوزاد پتو هایی هستند که از پنبه یا نخ تهیه می شوند. این پتو های به دلیل وجود متریال طبیعی جز پتوهای مناسب برای نوزاد شناخته شده اند. پتو پنبه ای نوزاد علاوه بر کیفیت بالا دارای قابلیت هایی همچون تنفسی بودن، قابلیت شستشو آسان، وزن ایده آل و … نیز می باشد. این پتو هارا به راحتی می توانید با ماشین لباسشویی شسته و در کوتاه ترین زمان خشک شده و قابل استفاده هستند. همچنین بدلیل استفاده از متریال طبیعی ضد حساسیت هستند.

پتو جنس بامبو نوزاد

پتو جنس بامبو یکی دیگر از موارد درجه یک می باشد، که بسیار نرم و لطیف می باشد. همچنین با وجود قابلیت هایی مثل ضد حساسیست بود و قابلیت تنفس هیچگونه مشکلی برای کودک شما پیش نخواهد آمد. گاهی وقت ها در تهیه این پتو از ابریشم نیز استفاده می شود که همین سبب افزایش لطافت آن شده و کودک شما را گرم نگه می دارد.

نتیجه

خرید پتو نوزاد جز مواردی است که در هنگام خرید سیسمونی باید به آن توجه زیادی کرد. چرا که یک پتوی بی کیفیت و نامناسب سبب آسیب به نوزاد شده و در صورت بی کیفیت بودن، در کوتاه مدت دچار آسیب و کهنگی می شود. یک پتوی خوب و مناسب دارای ویژگی هایی همچون قابلیت تنفس، شستشو آسان، ضد حساسیت، لطافت و … نیز می باشد. جنس پتوی انتخاب شده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ پیشنهاد ما پتو هایی هستند که در تهیه آنها از متریال طبیعی استفاده شده است. نوزادان و کودکان به مراقبت ویژه ای نیاز دارند و پتو جز واجب ترین وسایل یک نوزاد است؛ که باید طوری تهیه و تولید شده باشد که به کودک آسیب نزند. ما سعی کردیم در این مقاله تمام ویژگی های یک پتوی مناسب برای نوزاد را بیان کنیم، تا بتوانیم در خرید شمارا یاری داد و در کنارتان باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مژده
ارسال محصولات ورناهوم رایگان شد!