پتو تک نفره حوله‌ای

پتو-تک-نفره-حوله‌ای

هر فردی برای خواب راحت و عمیق نیاز به یک سری وسایل‌های اولیه دارد که یکی از اصلی‌ترین آنها پتو تک نفره حوله‌ای است. این محصول انواع مختلفی دارد و در سال‌های اخیر وارد بازار شده و مورد محبوبیت بسیاری از افراد قرار گرفته چون بسیار نرم و لطیف است و از جنس با کیفیتی برخوردار می‌باشد. تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

شما می توانید بهترین جنس پتو مسافرتی یک نفره و همچنین پتو مسافرتی دو نفره را از سایت فروش پتو و محافظ تشک ورنا خریداری کنید.

تلفن: 021-66418078

پتو تک نفره حوله ای چیست؟

پتو تک نفره حوله‌ای برای تمام چهار فصل مناسب است و به دلیل داشتن بافت نرم و وزن پایین و گرمای بسیار مناسب مورد توجه افراد قرار گرفته و شما می‌توانید در طول روز از آن استفاده کنید. با آمدن این محصول تمام افراد در گروه‌های سنی احساس آرامش بیشتری در زمان خواب می‌کنند و از پتوهای زبر و آزار دهنده دیگر خبری نیست. این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی وارد بازار شده و شما می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی هر کدام از آنها را که دوست دارید تهیه کنید.

 

پتو-تک-نفره-حوله-ای-چیست؟

 

پتوهای ژله‌ای بهتراند یا پتوهای حوله‌ای؟

برای بسیاری از افراد سوال پیش می‌آید که وقتی وارد بازار می‌شویم تنوع زیادی از پتوها را مشاهده می‌کنیم ولی نمی‌دانیم کدام یک از آنها را باید خریداری کنیم از این رو ما در این قسمت می‌خواهیم فرق بین پتوهای ژله‌ای و حوله‌ای را بیان کنیم.

۱_اولین تفاوت از نظر قیمت است که باید بگوییم پتوهای حوله‌ای از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند و شما می‌توانید بر اساس بودجه و وضعیت اقتصادی خودتان این محصول را تهیه کنید و از گرمای آن لذت ببرید.

۲_باید بدانید که پتوهای حوله‌ای از نظر گرما بسیار مناسب هستند و اگر در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید بهتر است پتوهای حوله‌ای را در نظر داشته باشید و از نظر جنس و لطافت قابل مقایسه با پتوهای ژله‌ای نیستند.

۳_پتوهای حوله‌ای ضخامت و تراکم الیاف بیشتری نسبت به پتوهای ژله‌ای دارند که این امر باعث نرمی و لطافت در این محصول شده است و اگر به رنگ‌ها نیز توجه داشته باشید به این امر پی می‌برید که بسیار شفاف است و هیچ گونه کدری و رنگ پریدگی ندارد.

۴_پتوهای حوله ای انواع مختلفی دارد که ما می‌توانیم به پتو مسافرتی تک نفره و پتو مسافرتی دو نفره اشاره کنیم و تنوع در طرح و رنگ نیز بسیار بالا است در حالی که پتوهای ژله‌ای از این مزایا برخوردار نیستند.

انواع پتوهای حوله ای

مهمترین ویژگی در پتو این است که بافت سبک و وزن کمی داشته باشد تا مورد استفاده همه گروه‌های سنی قرار بگیرد از این رو پتوهای حوله‌ای از این امر برخوردار هستند. پتوهای حوله‌ای از بهترین مواد اولیه ساخت شده که هیچ گونه حساسیت پوستی برای نوزادان و کودکان ایجاد نمی‌کند از این رو ما انواع مختلفی از این گونه پتوها را در زیر مشاهده می‌کنیم.

۱_پتو حوله‌ای مسافرتی

۲_پتو تک نفره حوله‌ای

۳_پتو مسافرتی دو نفره

۴_ پتو مسافرتی یک نفره

۵_پتو حوله‌ای سه بعدی

انتخاب نوع پتو بستگی به سن و اندازه مشخص و استاندارد دارد و شما می‌توانید با در نظر گرفتن تمام این موارد و نوع کاربرد هر کدام را که دوست داشتید تهیه کنید.

 

انواع-پتوهای-حوله-ای

 

پتو تک نفره حوله ای باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

۱_سایز استاندارد پتو

بیشتر پتو های تک نفره حوله ای دارای سایز مناسبی است که هر رده سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. بیشتر افراد به دلیل داشتن قد بلند در هنگام تهیه این محصول دچار مشکل می‌شوند و ما به این دسته از افراد تضمین می‌دهیم که با تهیه این محصول دیگر با مشکلاتی که با پتوهای دیگر داشتند مواجه نمی‌شوند.

۲_قیمت و برند عالی

اگر می‌خواهید یک پتو مقرون به صرفه‌ای را تهیه کنید که دارای کیفیت بالا و برند معروفی باشد می‌توانید از پتوهای حوله‌ای و انواع آن استفاده کنید. پتوهای حوله‌ای ویژگی‌های زیادی دارند ولی در بین تمام این موارد قیمت و برند مناسب توجه مشتریان را به خود جلب کرده است.

۳_طرح و رنگ پتو تک نفره حوله‌ای

بیشتر افراد هنگامی که قصد خرید پتو دارند با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند که یکی از آنها این است که هیچ وقت طرح و رنگ دلخواه خود را خریداری نمی‌کنند. این امر باعث شده تا شما به ویژگی مهم پتو حوله‌ای پی ببرید و این مورد این است که طرح و رنگ بسیار نامحدودی دارد از این رو قدرت انتخاب برای شما گسترده است.

۴_به راحتی قابل شست و شو است

ویژگی دیگری که در پتوهای حوله‌ای وجود دارد این است که به راحتی قابل شست و شو است بدون اینکه کیفیت و رنگ و طرح اولیه خود را از دست بدهد. شما به راحتی می‌توانید این پتو تک نفره حوله‌ای را با انواع مختلفی از مواد شوینده مورد شست و شو قرار دهید و اصلاً نگران حساسیت پوستی و یا از بین نرفتن لکه‌ها نباشید.

۵_دنیایی از مدل را در خود جای داده است

ویژگی دیگری که در این محصول وجود دارد و قابل مقایسه با پتوهای دیگر نیست این است که دنیایی از مدل و طرح را در خود جای داده و شما می‌توانید پتوهای نوزاد و بزرگسال و پتوهای دو نفره مسافرتی را مشاهده کنید.

چگونه از پتو تک نفره حوله‌ای مراقبت کنیم؟

۱_نگهداری از پتوهای حوله‌ای کار بسیار سختی است از این رو شما باید در نحوه شست و شو و نگهداری دقت داشته باشید تا این پتو دچار آسیب نشود. بی دلیل پتوها را مورد شست و شو قرار ندهید چون این کار باعث کاهش عمر مفیدشان می شود.

۲_یکی دیگر از مواردی که شما به راحتی می‌توانید از پتو تک نفره حوله‌ای مراقبت کنید این است که یک مکان خشک و خالی از رطوبت و نمناک را در نظر داشته باشید.

۳_برای شستن پتو تک نفره مسافرتی یا پتوهای دو نفره مسافرتی می‌توانید از خشکشویی کمک بگیرید ولی اگر دوست داشتید خودتان دست به کار شوید بهتر است از آب سرد و ولرم کمک بگیرید و چندین بار پتو را مورد آبکشی قرار دهید و به هیچ عنوان از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.

 

چگونه-از-پتو-تک-نفره-حوله‌ای-مراقبت-کنیم؟

 

جمع بندی

افراد با داشتن اهداف‌ متعدد در طول روز تلاش می‌کنند تا به موقعیتی که دوست دارند برسند و ممکن است از نظر جسمی و یا روحی روز بدی داشته باشند، از این رو وقتی به خانه برمی‌گردند دوست دارند یک رختخواب منحصر به فرد تمام خستگی‌های آنها را برطرف کند. پتو تک نفره حوله‌ای یکی از این ملزومات است که افراد با داشتن آن احساس راحتی و آرامش می‌کنند. این محصول به راحتی قابل شست و شو است و وزن سبکی دارد و به دلیل داشتن گارانتی و تنوع طرح و رنگ مورد پسند خانم‌ها می‌باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

مقالات مرتبط

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مژده
ارسال محصولات ورناهوم رایگان شد!