پتو مسافرتی بهاره و تابستانه

پتو-مسافرتی-بهاره-و-تابستانه

یک پتوی خوب گرم است، اما یک پتوی عالی همچنین تنفس پذیر، نرم و شیک است و باید سال ها و سال ها دوام بیاورد. بعضی افزاد عادت دارند که فقط با پتو بخوابند و در فصل گرما برای خواب به مشکل بر می خورند.

پتوهایی را توصیه می‌کنیم که به‌خوبی روی تخت به‌عنوان لایه بالایی برای تابستان یا زیر روکش برای گرمای بیشتر در زمستان کار کنند. آنها شامل یک روتختی پنبه ای سبک، یک بافتنی وافل پنبه ای درشت، یک پارچه پنبه ای سنگین، یک پشم قابل شستشو با کیفیت ، یک لحاف پنبه ای ارگانیک دست دوز، یک پشم گوسفند گرم و مخملی، و یک هیبرید مخملی-پنبه ای هستند.

برای مشاهده جدیدترین مدل پتو مسافرتی و انواع پتو مسافرتی یک نفره و پتو مسافرتی دو نفره به همراه قیمت به سایت ورناهوم سر بزنید.

تلفن: 021-66418078

پتو مسافرتی

از پتوی مسافرتی می توان برای خوابیدن در هواپیما، راحت تر کردن تخت خواب هاستل یا قرار دادن فضای پیک نیک استفاده کرد. این فقط یک لوازم جانبی سفر نیست، بلکه یک همراه سفر است.

پتو مسافرتی بهاره

فصل بهار یکی از بهترین فصول برای مسافرت و رفتن به کمپ می باشد، با این حال چالش وسایل گرمایشی و لباس همیشه وجود دارد.

پتو مسافرتی بهاره هم سبک هستند و هم گرمای کافی را فراهم می کنند. همچنین از الیاف آبگریز ساخته می شوند که این الیاف از نفوذ آب به داخل پتو جلو گیری می کند. این ویژگی بسیار مناسب پتو مسافرتی برای کمپ می باشد.

پارچه لنین یکی از مناسب ترین پتو های مسافرتی برای فصل بهار می باشد تطبیق پذیری آنها برای افراد گرم و سرد و همچنین نرمی بالای آنها باعث شده است که آنها برنده ای برای همه باشند.

 

پتو-مسافرتی-بهاره

پتو مسافرتی تابستانه

برای اینکه از لذت پتو نرم در فصول گرم مانند تابستان بتوانید بهره مند شوید باید پتویی را انتخاب کنید که تنفس پذیری خوبی داشته باشد. پتو مسافرتی تابستانه سبک وو نازک هستند و الیاف تنفس پذیر بکار رفته در آن ها باعث می شود تا هوا به خوبی رد و بدل شود.

پتوهای تابستانی معمولاً از پارچه های سبک و قابل تنفس مانند پنبه و کتان ساخته می شوند، در حالی که پتوهای زمستانی معمولاً ضخیم تر، سنگین تر و از موادی مانند پشم و پشم درست می شوند. پتو کتان و پنبه ای بهترین پتو برای تابستان می باشد.

 

پتو-مسافرتی-تابستانه

 

کدام پتو مناسب چهار فصل است؟

پتو مسافرتی خوب پتویی است که از الیاف با کیفیت برای تولید آن استفاده شده باشد.

پتوهای پشمی که از مواد مصنوعی نیز برای ساخته شده اند، سبک و نرم هستند و آنها را برای نشستن روی مبل عالی می کند. در اندازه های مختلف از جمله پتوی یک نفره و پتوی دو نفره عرضه می شوند و بسته به ضخامت آن بهترین پتو برای تمام فصول است.

پتوهای نخی نرم، سبک و قابل تنفس هستند و برای ماه های تابستان و بهار مناسب هستند. تمیز کردن و نگهداری از پنبه به عنوان پارچه نیز آسان است، بنابراین برای زیبا نگه داشتن پتو نیازی به تلاش زیادی نیست.

 

کدام-پتو-مناسب-چهار-فصل-است؟

 

خنک ترین مواد پتو چیست؟

خنک ترین پتوها از پارچه‌های سبک وزن و قابل تنفس استفاده می‌کنند که جریان هوا را تقویت می‌کنند و رطوبت را از پوست خارج می‌کنند. پارچه های خنک کننده شامل بامبو، کتان و اکالیپتوس است. اگرچه پنبه می تواند خنک باشد، تعداد نخ های زیاد ممکن است گرما را در زیر آن نگه دارد و از تنظیم دما جلوگیری کند.

کلام آخر

به طور کلی، پارچه ترجیحی برای اکثر پتوهای تابستانی 100٪ پنبه است. پنبه به طور منحصربفردی برای آب و هوای تابستان مناسب است، زیرا تنفس بالایی دارد، جریان هوای خوب و خواب خنک‌تری را فراهم می‌کند و همچنین رطوبت را از بین می‌برد تا در شب‌های گرم تابستان احساس نچسب نکند.

برای خرید انواع پتو مسافرتی به سایت ورناهوم مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مژده
ارسال محصولات ورناهوم رایگان شد!