پتو مسافرتی مخمل دونفره

پتو-مسافرتی-مخمل-دونفره

پتو مسافرتی یکی از ضروری ترین کالا های مسافرتی است. این پتو ها دارای وزن بسیار کمی بوده و جای زیادی را اشغال نمی کنند. پتو مسافرتی دو نفره یکی از پر طرفدار ترین پتو های مسافرتی می باشد. از این پتو ها علاوه بر مسافرت می توان در فصول گرم هم استفاده نمود.

پتو های مسافرتی جدید  از جنس های مختلفی تهیه و تولید می شوند. که یکی از این جنس ها مخمل می باشد. پتو مسافرتی مخمل یکی از زیباترین مدل های پتو مسافرتی می باشد. یکی از دغدغه های افرادی که زیاد به سفر می روند، خرید پتو مسافرتی و محافظ تشک می باشد. در این مقاله سعی داریم راجب پتومسافرتی مخمل دونفره اطلاعاتی به شما بدهیم.

تلفن: 021-66418078

پتو مسافرتی مخمل در کجا استفاده می شود؟

همانطور که از نام این محصول مشخص است، از آنها بیشتر در سفر ها استفاده می شود. پتو مسافرتی در پرواز های طولانی مدت، کمپینگ، سفر های جاده ای و … یک همراه مطمعن برای شما هستند. این پتو ها جای زیادی را اشغال نمی کنند و جابه جایی آنها بسیار ساده می باشد. در عین حال گرمای مورد نیاز شما را در هر زمان و مکانی تامین می کنند. البته لازم به ذکر است از پتو های مسافرتی در فصول گرم سال نیز استفاده می شوند.

 

پتو-مسافرتی-مخمل-در-کجا-استفاده-می-شود؟

 

ویژگی های پتو مسافرتی مخمل دونفره

پتو مسافرتی  مخمل دونفره دارای تنوع طرح و رنگ بسیاری می باشد. این پتو دارای سطح مخملی و بسیار نرم و لطیف می باشد، که در زمان استراحت به شما حس آرامش می دهد. یکی از ویژگی های پتو مخمل دونفره این است که؛ پتو مخمل یک عایق عالی می باشد و می تواند گرمای کافی را حفظ کند. پتو های مخمل دارای انواع مختلفی هستند، که عبارت اند از:

انواع پتو مسافرتی مخمل دو نفره

  • پتو مخمل دونفره پلیسه
  • پتو مخمل دونفره ساده
  • پتو مخمل دونفره ژله ای
  • و …

ویژگی های یک پتو مسافرتی خوب

وقتی اسم سفر به میان می آید؛ اول به فکر جمع کردن وسایل مورد نیاز سفر میوفتیم. پتو مسافرتی یکی از واجبات هر سفر می باشد. این پتو ها جای زیادی را اشغال نمی کنند و وزن زیادی هم ندارند. یک پتو مسافرتی خوب و مناسب باید دارای ویژگی هایی همچون نرم و لطیف بودن، حفظ گرما، قابل حمل بودن، طرح زیبایی باشد. یک نکته که باید به آن توجه کنید ضد حساسیت بودن پتو می باشد. پتو های مخمل جز جدید ترین انواع پتو مسافرتی می باشند و با دارا بودن تمام این ویژگی ها جز محبوب ترین پتو های مسافرتی می باشند.

 

ویژگی-های-یک-پتو-مسافرتی-خوب

 

نکات مهم در هنگام خرید پتو مسافرتی مخمل دونفره

برخی نکات وجود دارند که در هنگام خرید پتو مسافرتی باید بسیار به آنها توجه کنید. قبل تر به ویژگی های یک پتو مسافرتی خوب اشاره کردیم. در هنگام خرید پتو حتما به آن موارد دقت کنید. طرح و رنگ یک پتو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، درست است که هر فرد سلیقه متفاوتی دارد. اما باید بگوییم که اگر پتو انتخابی شما برای سفر می باشد بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که در صورت ایجاد لکه دچار مشکل نشوند و به راحتی قابل پاک شدن و شستشو باشد. اندازه پتو نیز بسیار مهم می باشد.

پتو مسافرتی مخمل علاوه بر نمونه دونفره، دارای مدل های یک نفره و نوزادی و … نیز می باشد. نکته مهم دیگر این می باشد که آیا پتو انتخاب شده می تواند گرمای مورد نیاز شمارا تامین کند یا خیر؟ پتو های مخمل از این ویژگی برخوردار می باشند و میتوانند شما را در سفر گرم نگه دارند. در آخر باید بگوییم پتو مسافرتی انتخاب شده باید قابل شستشو باشد. طوریکه به راحتی شسته و خشک شود تا شما در سفر دچار مشکل نشوید.

قیمت پتو مسافرتی مخمل دونفره

پتو مخمل امروزه بسیار در بازار دیده می شود. این پتو ها به دلیل داشتن ویژگی های گفته شده بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. قیمت هر مدل از پتو های مخمل با یک دیگر متفاوت می باشد. قیمت گذاری این محصول با توجه به متریال استفاده شده توسط شرکت های تولید کننده تعیین می شود. میزان ضخامت پتو های مخمل نیز یکی از مواردی است که در پتو های مسافرتی باهم تفاوت دارد؛ این مورد یعنی ضخامت پتو ها نیز در میزان قیمت آنها تاثیر گذار است. پتو های وارداتی که تولید کشور های دیگر هستند نیز بسیار گرانتر از پتو های داخلی و ساخت ایران هستند.

 

قیمت-پتو-مسافرتی-مخمل-دونفره

 

نتیجه

پتو مسافرت مخمل دونفره یکی از کاربردی ترین کالاهای خواب می باشد. این پتو نه تنها در سفر کنار شما است بلکه در فصول گرم سال یک گزینه مناسب می باشند. این پتو دارای انواع مختلفی می باشد و شما با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید هر مدل، طرح و رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. پتو مسافرتی مخمل ضد حساسیت می باشد و قابل شستشو است. این پتو دارای کیفیت بالایی می باشد و با نگهداری درست عمر مفید و طولانی خواهد داشت. از ویژگی های این پتو می توان به نرم و لطیف بودن، ضد حساسیت، سبک بودن، قابل حمل و … نیز اشاره کرد. امروزه در بازار نمونه های مختلفی از این پتو ها دیده می شود که علاوه بر ظاهر و طرح و رنگ آنها قیمتشان نیز متفاوت است. برخی از این تفاوت قیمت بر سر جنس، ابعاد و ویژگی های محصول است. اما باید بدانید که نمونه های خارجی از این محصول نیز در بازار وجود دارند که قیمتشان نسبت به نمونه های با کیفیت داخلی بیشتر می باشد. در زمان خرید پتو مسافرتی حتما به نکات گفته شده توجه کنید تا بتوانید یک پتو مناسب و با کیفیت خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مقالات مرتبط

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مژده
ارسال محصولات ورناهوم رایگان شد!