پتو ژله ‌ای نوزاد

داشتن خواب راحت و آسوده بسیار مهم است و چیزی جایگزین خواب نمی‌شود پس لازم است تا به کیفیت خواب توجه لازم را داشته باشیم و بهترین کالای خواب را برای خود انتخاب کنیم ؛ پتو از کالاهای اصلی خواب است و کیفیت و راحتی آن اهمیت زیادی دارد . پتوها در انواع و جنس‌های متفاوتی در بازار وجود دارند لطافت و نرمی پتو ‌ژله ای باعث شده تا طرفدارانی در تمامی سنین داشته باشد پتوهای نرم و سبک ژله ای با حس خوشایندی که ایجاد می‌کنند و تمام خستگی را از بین می‌برند .

فروشگاه پتو و محافظ تشک ضد آب ورناهوم دارای بهترین انواع پتو مسافرتی می باشد. برای اطلاع از قیمت پتو مسافرتی یک نفره و همچنین پتو مسافرتی دو نفره با ابعاد مناسب به سایت ما سر بزنید.

پتو ژله ای چیست ؟

پتو‌های ژله ‌ای که از آن‌ها به عنوان پتو مسافرتی هم یاد می‌شود پتو‌های هستند که بسیار نرم و لطیف هستند و حجم و وزن کمی دارند و حتی از این پتوها به عنوان شال مبل نیز استفاده می‌شود از این پتو‌های ژله‌ای به دلیل گرمای مناسبی که دارند در سرما و گرما می‌توان استفاده کرده .

 

پتو-ژله-ای-چیست-؟

 

انواع پتو مسافرتی یا ژله ای

  • سایز تک نفره
  • سایز دونفره
  • پتو ژله ای مخصوص نوزاد
  • پتو مسافرتی با طرح برجسته
  • پتو سه بعدی
  • پتو مسافرتی طرح دار مخصوص جوانان و نوجوانان
  • پتو ژله ای مخصوص بزرگسالان

برای دیدن انواع پنوهای ژله ای به سایت مراجعه کنید .

جنس پتو ژله‌ ای نوزاد چیست ؟

جنس پتو مسافرتی نوزاد بسیار نرم و لطیف است و از الیاف مصنوعی پلی استر ساخته می‌شود و پنبه خالص نیست. جنس این پتوها به گونه‌ای است که حتی از آن‌ها می‌توان به عنوان روتختی هم استفاده کرد .

 

جنس-پتو-ژله‌-ای-نوزاد-چیست-؟

 

مزایای پتو ژله ‌ای

  • این پتو طول عمر و ماندگاری بالایی دارد
  • داری جنس بسیار نرم و لطیف است
  • پرز دهی پایینی دارد ( این ویژگی بستگی به متریال به کار رفته در پتو دارد)
  • ضد چروک است
  • امکان شست و شوی پتو در لباس شویی وجود دارد زیرا وزن این پتوها سبک است ( این ویژگی بستگی به متریال به کار رفته در پتو دارد )
  • دارای انواع طرح و رنگ و اندازه‌های که در هنگام خرید پتو ژله ای قدرت انتخاب را راحت‌تر می‌سازد
  • احتمال آسیب دیدگی بافت پتو بسیار پایین است
  • به عنوان روتختی قابل استفاده است
  • به عنوان شال مبل قابل استفاده است

معایب پتو ژله ای

تنها ایرادی که شاید توانست روی این نوع پتو گذاشت این باشد که جنس این پتوها از الیاف مصنوعی است .

 ایراد بعدی که می‌توان از این پتو گرفت که در شرایطی دیگر می‌توان این مورد را جزء ویژگی‌های پتو ژله ای در نظر گرفت این است که پتوهای مسافرتی گرمای زیادی در هوای بسیار سرد ندارند . با وجود اما با این حال پتوهای مسافرتی از محبوب‌ترین پتوها بین مصرف کنندگان است .

قبل از خرید پتو مسافرتی چه نکاتی را در نظر بگیریم ؟

جنس پتو ژله ای : هنگام خرید پتو به جنس آن دقت کنید مخصوصا اگر دارای حساسیت خاصی هستید .

اندازه پتو : علاوه بر یک نفره بودن و دو نفره بودن پتوها این نوع پتوها به صورت متری هم در بازار هستند و شما می‌توانید به اندازه دل خواهتان پتو را تهیه کنید .

وزن پتو : پتو مسافرتی ها معمولا وزن سبکی دارند به این دلیل است که برای مسافرت از آن‌ها استفاده می‌شود زیرا سبک وزن و کم جا هستند .

قابل شت و شو بودن با لباس شویی : شستن پتو با لباس شویی مزیت بزرگی محسوب می‌شود که این محصول این مزیت را دارد .

میزان گرمایش پتو :  پتوهای ژله ای با وجود سبک بودن و نازک بودنشان گرمای خوبی دارند . گرم بودن پتو چندان با ضخامت آن مرتبط نبوده و بیشتر به الیاف به کار رفته در تولید پتو وابسته است .

قیمت پتو مسافرتی : قیمت پتوها با توجه به جنس و اندازه و … دلایل دیگر متفاوت و در این مورد با توجه به بودجه خود خرید کنید .

 

قبل-از-خرید-پتو-مسافرتی-چه-نکاتی-را-در-نظر-بگیریم-؟

 

قیمت پتوی ژله ای

این پنوها در طرح‌ها و مدل‌ها و اندازه‌های متفاوتی ساخته می‌شوند و به این علت قیمت متفاوتی دارند از ویژگی‌های دیگری که بر قیمت پتو‌های مسافرتی یا ژله‌ای تاثیر گذار است میتوان به پرزدهی ، رنگ ندادن ، قابل شستشو بودن ،ضد حساسیت بودن آن‌ها اشاره کرد وعلاوه بر این موارد جنس و متریال به کار رفته در پتوها در قیمت گذاری آن‌ها تاثیر گذار است .

سخن پایانی :

به مزیا و معایب و کاربرد پتوهای ژله ای یا پتو مسافرتی پرداختیم امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد . اگر قصد خرید پتو ژله ای را دارید می توانید به سایت مراجعه کنید. فروشگاه ما ارائه دهنده انواع کالاهای خواببا نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفت است شما عزیزان می‌توانید در صورت نیاز با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .

 سوالات متداول :

پتو را با چه شوینده ای بشوریم؟

در مرحله اول بهتر است برچسب روی پتو یا لیبل آن را بررسی کنید . اما برای شت و شوی بهتر است پتو را داخل تشت آب و با پودر لباس شویی بشویید و تاجایی که ممکن است پتو را با لباس شویی نشویید. اما در صورت شستن با ماشین لباس شویی از همان پودر ماشین لباس شویی استفاده کنید .

به این مطلب امتیاز دهید

مقالات مرتبط

Related Articles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مژده
ارسال محصولات ورناهوم رایگان شد!